Wsparcie sprzedaży/BTL

Below the line czyli w skrócie BTL, są to wszystkie działania promocyjne skierowane do odbiorców indywidualnych. Reklama BTL może mieć wiele form i wykorzystywać różne kanały – od materiałów promocyjnych, ulotek, standów, dyspenserów, gadżetów reklamowych do pozycjonowania stron w świecie wirtualnym.

Odbiorcą reklamy BTL jest konsument o określonych zainteresowaniach, konkretna grupa docelowa.

W obecnych czasach BTL obejmuje:

-> Materiały drukowane (ulotki, plakaty, wizytówki, informatory)
-> Gadżety reklamowe (smycze, długopisy, podkładki pod mysz, kubki i inne)
-> Systemy eventowe (standy, roll-upy, dyspensery i inne)
-> Ubrania reklamowe (koszulki, czapki i inne akcesoria)
-> Reklama w punktach sprzedaży (POS/POP)
-> Marketing w sieci (sms, email, pozycjonowanie stron internetowych)

Lubimy też
w ATL, czyli reklamę outdoor ;)

Nasza agencja zajmuje się zarówno reklamą BTL w całym jej wachlarzu, jak też ATL (above the line), czyli strategiami marketingowymi skierowanymi do większej liczy odbiorców, którzy nie są stricte grupą docelową klientów danej marki.

W przypadku reklamy ATL mówimy tutaj o kreatywnym marketingu outdoorowym, w którym czujemy się jak ryba w wodzie (np. billboardy umieszczane w odpowiednich lokalizacjach). Nasze doświadczenie pozwala nam też z sukcesami wspierać proces sprzedaży, w momencie kiedy Klient chce wypromować nowy produkt lub/i usługę.

Pomagamy w kampaniach reklamowych, angażując się w działania, które pomagają Klientom w efektywniejszym przekształcaniu potencjalnych klientów w rzeczywistych nabywców ich produktów oraz świadczonych usług.

FAQ

Dla kogo jest BTL?

-> Dla małych i średnich przedsiębiorstw, które dysponują ograniczonym budżetem. Reklama BTL pozwala im dotrzeć do konkretnych klientów bez konieczności dużych inwestycji w reklamę masową.
-> Do promocji produktów o węższym rynku docelowym. Jeśli produkt jest skierowany do określonej grupy docelowej, BTL może być bardziej efektywne niż ATL.
-> Nowe firmy i produkty. BTL może pomóc w budowaniu świadomości
i zainteresowania wśród nowych klientów.

Jakie są główne zalety reklamy BTL?

BTL umożliwia bezpośrednią interakcję z klientami, co może prowadzić do bardziej osobistego i angażującego doświadczenia. Dzięki BTL można bardziej precyzyjnie dostosować kampanię do określonej grupy odbiorców. Twoja firma ma większą kontrolę nad przekazem i prezentacją, co pozwala na skoncentrowanie się na konkretnych celach kampanii. Bezpośrednie interakcje pozwalają na budowanie relacji z klientami, co może wpłynąć na lojalność w dłuższej perspektywie.

Jakie formy wsparcia sprzedaży obejmuje oferta agencji?

Jesteśmy ekspertami w organizacji śniadań prasowych, przedpremier i premier nowych produktów i usług, konferencji dla dziennikarzy, podczas których zostają przestawione im nowe produkty. Tworzymy spersonalizowane treści marketingowe dostosowane do potrzeb konkretnej grupy docelowej, kreacja grafik 2D i 3D oraz animacji promujących nowe produkty.

Planujemy i organizujemy eventy, promocje i inne akcje specjalne, które angażują potencjalnych klientów, budują świadomość marki i przyspieszają proces podejmowania decyzji zakupowych.

Do góry